Ervaringen
Superblij dat ik mijn borstvergroting hier heb laten doen. Super vriendelijk personeel en de Dr. luistert goed naar wat je echt wil. Zo goed als niks last gehad na mijn borstvergroting. Moest er iets zijn, kan je hier dag en nacht terecht. Ik geef het een 10/10 !
Febe
Na 8 jaar twijfelen, nadenken en zoeken naar een goede kliniek, is het gebeurd. Eindelijk de stap gezet voor een borstvergroting te laten doen. Naar mijn mening dan ook door de beste kliniek van België. Verdonck kijkt echt naar wat gezond is, haalbaar is en in proportie is met je lichaam. Over het personeel kan ik ook alleen maar vol lof spreken, ze zijn super vriendelijk, behulpzaam en volgen na de operatie ook zeer goed op. Na jaren lang mezelf slecht gevoeld te hebben, minderwaardig en eerder een jonge dan een vrouw te voelen, kan ik eindelijk vol trots in de spiegel kijken en van ‘mezelf houden’. Bedankt aan heel BBC!
Cailtlin
Na lang wikken en wegen had ik dan toch de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij Belgian Beauty Clinic. Vol spanning en zenuwen ging ik naar mijn afspraak. Vanaf dag 1 werd ik super goed ontvangen en op mijn gemak gesteld door zowel de verpleegkundigen , de chirurg ,de anesthesist en het onthaal ! Het gesprek met dr. Verdonck verliep vlot , op alle vragen die door mijn hoofd spookten had hij een correct en geruststellend antwoord . Na het passen van de prothesen wist ik meteen , DIT ZIT GOED ! 😃 Op de dag van mijn operatie zelf werd ik alweer super goed ontvangen. Alles verliep heel vlot en ook na de operatie werd ik super goed begeleid door het personeel ! Na 2 lange weken afwachten naar het resultaat mocht mijn verband er van af … en ja hoor , wat zag mijn nieuwe “tweeling” er goed uit . Ik ben super super tevreden van mijn resultaat, zoals ik mijn borsten graag wilde heb ik ze ook gekregen ! Van een kleine B75 naar een mooie E75 met 380cc . Ik zal deze kliniek dus zeker en vast ook aanbevelen bij vrienden en familie ! 😀
Sandy
Zeer aangename ervaring, prima begeleiding op de dag zelf & goede nazorg.
Anoniem
Bedankt voor de goede zorg...top grt linda
Linda
Zeker niet twijfelen om op consult gesprek te komen, dan Ben je meteen overtuigd.
Jessica
Fantastisch!!! Geen woorden voor. Niet twijfelen, gewoon doen!! Ik schaamde mij al heel mijn leven over mijn te kleine borsten. Nu ben ik iedere dag zo gelukkig. Het is echt heel professioneel gedaan. Mijn wens is vervuld. Het is perfect zoals ik wou. Dokter verdonck en zijn team zijn fantastisch!!!
Anoniem
Nu al zo tevreden over de Belgian Beauty Clinic. Heb zelf mijn resultaat nog niet gezien maar ik ben nu al zo tevreden met hoe alles is verlopen. Je kan iedereen dag en nacht bereiken als er iets is, de verpleegsters zijn super lief als ook de dokter ! Ben heel tevreden met mijn keuze van clinic
Dekeersgieter
Erg prettige ervaring! Zeer deskundige arts die goed luistert naar je wensen, maar daarbij ook heel eerlijk is in wat wel en niet kan. Heel erg blij met het resultaat. De nazorg van het hele personeel heb ik als zeer prettig ervaren.
Dana
Na jaren wikken en wegen kwam ik bij dokter Verdonck terecht om informatie in te winnen ivm een borstvergroting. Na 2 kinderen en borstvoeding wou ik geen overdreven verandering maar terug mooie volle borsten. Hij gaf me alle informatie die ik nodig had, geen vraag was te veel. 1 maand later heb ik door dokter Verdonck een borstvergroting met de Mia procedure laten uitvoeren en ik ben heel blij met het resultaat en de herstelperiode die heel wat minder pijnlijk en lang is dan met een klassieke ingreep. Ook na de ingreep staat altijd iemand klaar om je vragen en bezorgdheden te beantwoorden! Top chirurg & top team!
Liesbeth
Borstvergroting gehad. Super lieve goede en deskundige mensen. Niets is teveel, kan altijd bellen.
Thea
Ik ben hier met open armen ontvangen! Ik had hier het gevoel van in een wellness te zitten, beter kon het niet, een dikke 10 op 10!!! Dank u voor de goede zorgen!
Sharona
Na lang twijfelen de stap gezet voor een borstvergroting. Het is nog maar pril dat ik geopereerd ben maar ik had vanaf het begin een goed gevoel bij zowel de dokter als al het ander personeel. Ik ben dinsdag 2 weken Po en ik heb alleen maar lof over mijn chirurg dokter Verdonck. Helpt je bij je keuze laat zien wat mogelijk is, personeel super vriendelijk en helpt bij alles waar nodig is. Kan deze kliniek en dokter alleen maar aanraden☺
Kimberly W.
Een half jaar geleden borstvergroting laten doen bij Dr. Verdonck. Ik ben echt mega tevreden en zo aangenaam verrast van het resultaat! Ik ben zo goed door het traject heen geholpen met dank aan alle lieve verpleegkundige van Belgian Beauty Clinic! Eindelijk kan ik me volledig vrouw voelen, ik had het veel eerder moeten laten doen!
Yannice
Ik heb vorige jaar een borstlift en borstvergroting laten doen en ben heel blij met het resultaat heel goed beglijd ook en na behandeling ook heel goed en vriendelijk
Lindsay
Zeer tevreden van Dokter Verdonck! Ongeveer 1 jaar geleden een borstvergroting laten doen bij hem. Heel mooi resultaat, voel er zeer gelukkig mee! De zorg was ook dik in orde allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Hier mijn voor en na foto!
Lisa
Tijdens eerste consult heel duidelijke info. Mogelijkheid tot vragen. Dag van de operatie zeer goede begeleiding en super vriendelijk team !
Emily
Sinds mijn borstvergroting kan ik eindelijk zonder tranen of lege handen een lingeriezaak uitwandelen ! Ook zeer tevreden van de behandeling en omgang van dokter Verdonck ! bedankt
Elien
Super goede kliniek ! Je krijgt meer als voldoende info en de hulp is enorm goed. Ze staan ook altijd klaar als je vragen hebt.
Natacha
Zeer vriendelijk. Haren voelen sterker aan en vallen minder uit.
Anita


Maak een afspraak
Een afspraak bij Belgian Beauty Clinic is geheel vrijblijvend. Contacteer ons, en kom met een gerust hart eens langs. Onze specialisten luisteren naar jouw wensen en staan je graag bij met al je vragen.


Ervaringen
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank




