Ervaringen
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank
Heel vriendelijk, toegankelijk, geruststellend! Ik ben 200% tevreden! Heel veel vertrouwen in de arts die enorm luistert en doet wat past zonder te overdrijven.
Annelies
Heel tevreden over de behandeling en zeker over de opvolging van de behandeling. Ook steeds telefonisch bereikbaar 24/7 en dit geeft een heel veilig gevoel. Ook wordt er de dag erna zelf opgebeld om te vragen hoe het met je gaat. Wat ik echt heel fijn vond.
Elisabeth
Na jaren wikken en wegen kwam ik bij dokter Verdonck terecht om informatie in te winnen ivm een borstvergroting. Na 2 kinderen en borstvoeding wou ik geen overdreven verandering maar terug mooie volle borsten. Hij gaf me alle informatie die ik nodig had, geen vraag was te veel. 1 maand later heb ik door dokter Verdonck een borstvergroting met de Mia procedure laten uitvoeren en ik ben heel blij met het resultaat en de herstelperiode die heel wat minder pijnlijk en lang is dan met een klassieke ingreep. Ook na de ingreep staat altijd iemand klaar om je vragen en bezorgdheden te beantwoorden! Top chirurg & top team!
Liesbeth
Zeker niet twijfelen om op consult gesprek te komen, dan Ben je meteen overtuigd.
Jessica
Heel tevreden.Super vriendelijke mensen.Staan altijd klaar om naar je te luisteren als je vragen hebt.TOP
Sylvia
Ik ben super tevreden! Heel goede nazorg en goede uitleg gekregen van dr. Verdonck en de super verpleegsters! Top team!
Melissa
Fantastisch!!! Geen woorden voor. Niet twijfelen, gewoon doen!! Ik schaamde mij al heel mijn leven over mijn te kleine borsten. Nu ben ik iedere dag zo gelukkig. Het is echt heel professioneel gedaan. Mijn wens is vervuld. Het is perfect zoals ik wou. Dokter verdonck en zijn team zijn fantastisch!!!
Anoniem
Super blij en had ik de stap maar veel vroeger genomen . Dr Verdonck super ,het intakegesprek stelde me dadelijk gerust . De dag zelf zo lief ontvangen door Indra . En vooral de nazorg, je wordt super opgevolgd en kan steeds terecht voor vragen. Jullie hebben me zoveel zelfvertrouwen gegeven. Bedankt Top Team 💖
Manuela
Duidelijk info intake, waarbij rekening wordt gehouden met de wensen van de patient. Je voelt je onmiddellijk op uw gemak. Ook de nazorg is uitstekend: zo kan je dag en nacht bellen bij problemen. Kortom: TOP!
Anoniem
Laserontharing onderbenen & oksels: Supertevreden! Je laten ontharen bij Stephanie is zoals een momentje nemen voor jezelf; je ligt/zit zeer comfortabel, de procedure is pijnloos - mede dankzij het feit dat het lasertoestel ook koude 'lucht' produceert wat zeer aangenaam voelt op de huid - en het gaat enorm snel; kortom ik zou het iedereen aanraden!
Stefanie
Nu al zo tevreden over de Belgian Beauty Clinic. Heb zelf mijn resultaat nog niet gezien maar ik ben nu al zo tevreden met hoe alles is verlopen. Je kan iedereen dag en nacht bereiken als er iets is, de verpleegsters zijn super lief als ook de dokter ! Ben heel tevreden met mijn keuze van clinic
Dekeersgieter
Na lang wikken en wegen had ik dan toch de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij Belgian Beauty Clinic. Vol spanning en zenuwen ging ik naar mijn afspraak. Vanaf dag 1 werd ik super goed ontvangen en op mijn gemak gesteld door zowel de verpleegkundigen , de chirurg ,de anesthesist en het onthaal ! Het gesprek met dr. Verdonck verliep vlot , op alle vragen die door mijn hoofd spookten had hij een correct en geruststellend antwoord . Na het passen van de prothesen wist ik meteen , DIT ZIT GOED ! 😃 Op de dag van mijn operatie zelf werd ik alweer super goed ontvangen. Alles verliep heel vlot en ook na de operatie werd ik super goed begeleid door het personeel ! Na 2 lange weken afwachten naar het resultaat mocht mijn verband er van af … en ja hoor , wat zag mijn nieuwe “tweeling” er goed uit . Ik ben super super tevreden van mijn resultaat, zoals ik mijn borsten graag wilde heb ik ze ook gekregen ! Van een kleine B75 naar een mooie E75 met 380cc . Ik zal deze kliniek dus zeker en vast ook aanbevelen bij vrienden en familie ! 😀
Sandy
Beste beslissing ooit! Ik was zo onzeker over mijn borsten , jaren getwijfeld en uiteindelijk de knoop doorgehakt. De manier waarop dokter Verdonck mij gerust stelde en mij niet ongemakkelijk liet voelen + de zorg van de verpleegkundige maakte dat de ervaring eens zo goed was ! Ik raad het iedereen aan !
Stephanie
Vandaag voor een borstvergroting gegaan bij dr verdonck . Ik moet zeggen aangezien ik het resultaat nog niet kan zien door de tape ben ik zeker en vast al super tevreden . Ik werd goed ontvangen door het onthaal, super lieve mensen en qua hygiëne en verzorging zijn ze ook super ! Zeker een aanrader .
Charis
Super goede kliniek ! Je krijgt meer als voldoende info en de hulp is enorm goed. Ze staan ook altijd klaar als je vragen hebt.
Natacha
Eind november een borstvergroting laten doen bij de Belgian Beauty Clinic en ik ben zeer tevreden over het resultaat echt een top chirurg en top kliniek 😊
Amy
Na 8 jaar twijfelen, nadenken en zoeken naar een goede kliniek, is het gebeurd. Eindelijk de stap gezet voor een borstvergroting te laten doen. Naar mijn mening dan ook door de beste kliniek van België. Verdonck kijkt echt naar wat gezond is, haalbaar is en in proportie is met je lichaam. Over het personeel kan ik ook alleen maar vol lof spreken, ze zijn super vriendelijk, behulpzaam en volgen na de operatie ook zeer goed op. Na jaren lang mezelf slecht gevoeld te hebben, minderwaardig en eerder een jonge dan een vrouw te voelen, kan ik eindelijk vol trots in de spiegel kijken en van ‘mezelf houden’. Bedankt aan heel BBC!
Cailtlin
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank
Sinds mijn borstvergroting kan ik eindelijk zonder tranen of lege handen een lingeriezaak uitwandelen ! Ook zeer tevreden van de behandeling en omgang van dokter Verdonck ! bedankt
Elien


Maak een afspraak
Een afspraak bij Belgian Beauty Clinic is geheel vrijblijvend. Contacteer ons, en kom met een gerust hart eens langs. Onze specialisten luisteren naar jouw wensen en staan je graag bij met al je vragen.


Ervaringen
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank




