Ervaringen
Hele vriendelijke mensen, super service en altijd bereikbaar. Bij operatie werd ik heel goed opgevolgd en iedereen was heel behulpzaam. Ik ben heel tevreden van het resultaat en kan de kliniek alleen maar aanraden.
Anoniem
Vier maanden geleden ben ik bij Dr. K. Verdonck geweest voor een borstvergroting en nu ben ik zeer tevreden met het resultaat, een top arts! Ik zou het iedereen aanraden bij deze super fijne kliniek! Hele vriendelijke mensen, super service en altijd bereikbaar! Erg prettige ervaring! Bedankt voor jullie geduld en goede zorgen!
Raluca
Zeer aangename ervaring, prima begeleiding op de dag zelf & goede nazorg.
Anoniem
Na heel veel jaren pijn door te strakke bh's, wijde kleding en helemaal niet blij met me zelfbeeld. Ik zelf had geen klieren en weinig vetweefsel waardoor mijn bh altijd omhoog schoof. Heb ik na 3 kids en veel jaren twijfelen besloten voor een borstvergroting bij Belgian Beauty Clinic. Ben nu 6 mnd po en wat een fijne verpleegsters en dokter, je kan zelfs appen op zondag en de dokter belt je nog laat in de avond op om je gerust te stellen! Mijn zelfbeeld is helemaal veranderd en vind het nu heerlijk om te gaan zwemmen met mijn kinderen. Deze clinic is echt de beste
Diana
Heel vriendelijk 10/10 Ben heel content met mijn haar !!
Wasini
Een half jaar geleden borstvergroting laten doen bij Dr. Verdonck. Ik ben echt mega tevreden en zo aangenaam verrast van het resultaat! Ik ben zo goed door het traject heen geholpen met dank aan alle lieve verpleegkundige van Belgian Beauty Clinic! Eindelijk kan ik me volledig vrouw voelen, ik had het veel eerder moeten laten doen!
Yannice
Beste beslissing ooit! Ik was zo onzeker over mijn borsten , jaren getwijfeld en uiteindelijk de knoop doorgehakt. De manier waarop dokter Verdonck mij gerust stelde en mij niet ongemakkelijk liet voelen + de zorg van de verpleegkundige maakte dat de ervaring eens zo goed was ! Ik raad het iedereen aan !
Stephanie
Na lang twijfelen de stap gezet voor een borstvergroting. Het is nog maar pril dat ik geopereerd ben maar ik had vanaf het begin een goed gevoel bij zowel de dokter als al het ander personeel. Ik ben dinsdag 2 weken Po en ik heb alleen maar lof over mijn chirurg dokter Verdonck. Helpt je bij je keuze laat zien wat mogelijk is, personeel super vriendelijk en helpt bij alles waar nodig is. Kan deze kliniek en dokter alleen maar aanraden☺
Kimberly W.
Na jaren wikken en wegen kwam ik bij dokter Verdonck terecht om informatie in te winnen ivm een borstvergroting. Na 2 kinderen en borstvoeding wou ik geen overdreven verandering maar terug mooie volle borsten. Hij gaf me alle informatie die ik nodig had, geen vraag was te veel. 1 maand later heb ik door dokter Verdonck een borstvergroting met de Mia procedure laten uitvoeren en ik ben heel blij met het resultaat en de herstelperiode die heel wat minder pijnlijk en lang is dan met een klassieke ingreep. Ook na de ingreep staat altijd iemand klaar om je vragen en bezorgdheden te beantwoorden! Top chirurg & top team!
Liesbeth
Vanaf mijn 14 jaar zei ik altijd tegen mijn mama: “Als mijn borsten zo klein blijven, ga ik op mijn 18 jaar een borstvergroting doen”. Zo gezegd, zo gedaan. Op 5 september 2022, ondertussen al een jaar geleden, heb ik het laten doen bij Dr. Verdonck. Na al die jaren altijd dikke push-up bh’s te dragen en me onzeker te voelen in een push-up bikini (die altijd naar boven schoof als de bikini nat werd), kan ik eindelijk zeggen dat ik me veel zelfzekerder voel. Het is heel natuurlijk gedaan & het past perfect bij mijn lichaamsbouw. Het is echt een investering geweest, waar ik tot de dag van vandaag nog geen seconde spijt van heb gehad. Heel erg bedankt Dr. Verdonck! Ook bedankt aan de hele kliniek voor zowel mezelf als mijn ouders op hun gemak te stellen🤍
Laura
De opstart, de operatie zelf en nazorg verlopen perfect. De zorg die hier gegeven wordt, in alle aspecten, is zeer hoogstaand. Alle vragen worden duidelijk beantwoord, je kan ten alle tijden contact opnemen. Echt top!!!!
Marjan
Heel vriendelijk, toegankelijk, geruststellend! Ik ben 200% tevreden! Heel veel vertrouwen in de arts die enorm luistert en doet wat past zonder te overdrijven.
Annelies
Iedereen is hier enorm vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd en alles is vlot en perfect verlopen.
Enid
Nu al zo tevreden over de Belgian Beauty Clinic. Heb zelf mijn resultaat nog niet gezien maar ik ben nu al zo tevreden met hoe alles is verlopen. Je kan iedereen dag en nacht bereiken als er iets is, de verpleegsters zijn super lief als ook de dokter ! Ben heel tevreden met mijn keuze van clinic
Dekeersgieter
Heb 2 jaar getwijfeld maar dokter verdonck heeft me op men gemak gesteld. Had een kleine A en wilde naturel geen opgezette borsten . Ben zo blij ermee hij heeft echt het juiste gedaan. Zeker niet twijfelen zoals ik gedaan heb maar doen . Dikke dank u wel dr verdock
Sofie
Vanaf mijn 14 jaar zei ik altijd tegen mijn mama: “Als mijn borsten zo klein blijven, ga ik op mijn 18 jaar een borstvergroting doen”. Zo gezegd, zo gedaan. Op 5 september 2022, ondertussen al een jaar geleden, heb ik het laten doen bij Dr. Verdonck. Na al die jaren altijd dikke push-up bh’s te dragen en me onzeker te voelen in een push-up bikini (die altijd naar boven schoof als de bikini nat werd), kan ik eindelijk zeggen dat ik me veel zelfzekerder voel. Het is heel natuurlijk gedaan & het past perfect bij mijn lichaamsbouw. Het is echt een investering geweest, waar ik tot de dag van vandaag nog geen seconde spijt van heb gehad. Heel erg bedankt Dr. Verdonck! Ook bedankt aan de hele kliniek voor zowel mezelf als mijn ouders op hun gemak te stellen🤍
Laura
Uitstekende, persoonlijke en deskundige aanpak doorheen het hele proces van elk lid van het team.
Laurence
Na jaren wikken en wegen kwam ik bij dokter Verdonck terecht om informatie in te winnen ivm een borstvergroting. Na 2 kinderen en borstvoeding wou ik geen overdreven verandering maar terug mooie volle borsten. Hij gaf me alle informatie die ik nodig had, geen vraag was te veel. 1 maand later heb ik door dokter Verdonck een borstvergroting met de Mia procedure laten uitvoeren en ik ben heel blij met het resultaat en de herstelperiode die heel wat minder pijnlijk en lang is dan met een klassieke ingreep. Ook na de ingreep staat altijd iemand klaar om je vragen en bezorgdheden te beantwoorden! Top chirurg & top team!
Liesbeth
De beste! Gewoon wauw! Mooi verzorgde kliniek. Super vriendelijk ontvangen, goede uitleg en meteen een gerust gevoel. Een wens die eindelijk uitkomt dankzij deze topdokter 👌want maakte na de eerste consultatie al meteen een afspraak. Bedankt chirurg Dr. Verdonck en het hele team. Jullie hebben mij hartverwarmend behandelt en achteraf ook goed verder geholpen. Ik ben ongelooflijk blij en zeer tevreden met mijn nieuwe boobys 🥰 🤗😘
Vanessa
Ondertussen 11 weken geleden door Dr. Verdonck een borstvergroting laten doen. Super tevreden over het resultaat. Super opvolging 24/24-7/7 beschikbaar waar ik op zondag eens gebruik heb van gemaakt. Alles met een glimlach. Op 8 weken al eens foto verzonden maar vergeten voor en na te posten waar velen onder jullie wel achter zoeken. Kijk met veel verwachting naar de zomer! Bedankt super team!
Dominique


Maak een afspraak
Een afspraak bij Belgian Beauty Clinic is geheel vrijblijvend. Contacteer ons, en kom met een gerust hart eens langs. Onze specialisten luisteren naar jouw wensen en staan je graag bij met al je vragen.


Ervaringen
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank




