Ervaringen
De opstart, de operatie zelf en nazorg verlopen perfect. De zorg die hier gegeven wordt, in alle aspecten, is zeer hoogstaand. Alle vragen worden duidelijk beantwoord, je kan ten alle tijden contact opnemen. Echt top!!!!
Marjan
Na de geboorte van mijn twee zoontjes, was ik enorm onzeker over mijn buik. Hij was niet dik, maar ik stoorde me toch aan dat beetje ‘lossere vel’ dat ik overgehouden had na mijn twee zwangerschappen. Omdat dokter Verdonk enkele jaren geleden ook mijn borsten onderhanden had genomen, besloot ik op consult te gaan bij de Belgian Beauty Clinic om mijn opties te bekijken. WAT EEN TOPPERS DAAR! Ik voelde me bij het binnen komen in de balie meteen thuis en na het eerlijke gesprek met dokter De Roeck besloot ik om de stap te zetten. Elk consult, de voorafgaande opvolging via mail ,de dag van de operatie, de moment voor de anesthesie in de operatiekamer, het ontwaken in de recovery en alle bezorgde telefoontjes die volgende na de grote dag, waren gevuld met lieve woorden en gemeende bezorgdheid. Stuk voor stuk mensen met passie en kennis voor hun job. Het is nu nog afwachten tot het resultaat maar dankzij de goede zorgen van deze kanjers ben ik er zeker van dat het prachtig zal worden! Dank jullie wel team BB,wat een toppers zijn jullie❤️
Stefanie
Fantastisch!!! Geen woorden voor. Niet twijfelen, gewoon doen!! Ik schaamde mij al heel mijn leven over mijn te kleine borsten. Nu ben ik iedere dag zo gelukkig. Het is echt heel professioneel gedaan. Mijn wens is vervuld. Het is perfect zoals ik wou. Dokter verdonck en zijn team zijn fantastisch!!!
Anoniem
Vandaag voor een borstvergroting gegaan bij dr verdonck . Ik moet zeggen aangezien ik het resultaat nog niet kan zien door de tape ben ik zeker en vast al super tevreden . Ik werd goed ontvangen door het onthaal, super lieve mensen en qua hygiëne en verzorging zijn ze ook super ! Zeker een aanrader .
Charis
8 weken geleden een borstvergroting laten doen door Dr.Verdonck en wat een mooi resultaat nu al. Altijd heel onzeker geweest over mijn kleine boobs. Kijk al uit naar de zomer! Jullie hebben me zo veel zelfvertrouwen gegeven! Top team!
Dominique
Heb 2 jaar getwijfeld maar dokter verdonck heeft me op men gemak gesteld. Had een kleine A en wilde naturel geen opgezette borsten . Ben zo blij ermee hij heeft echt het juiste gedaan. Zeker niet twijfelen zoals ik gedaan heb maar doen . Dikke dank u wel dr verdock
Sofie
TOP KLINIEK Zeer tevreden, altijd vriendelijk en zeer deskundig. Aan de telefoon ook altijd super lief en vriendelijk, verpleegsters zijn echt lief. Dr verdonck weet echt waar hij mee bezig is, super vriendelijk.
Anoniem
Borstlift met borstimplantaten Gracieuze wals, een beetje aarzelend ging ik binnen maar dankzij de erg warme ontvangst van de verpleegkundigen en de duidelijke uitleg van de dokter over wat wel en niet kan was ik snel gerustgesteld. De anesthesist heeft me met veel zorg in slaap gedaan en ben na de operatie happy en gezond ontwaakt. Ik geniet nog elke dag van het resultaat, bedankt dokter Van Zele, dokter Merhai , VK Inge en Anke! Veel liefs Ghislaine
Ghislaine
Super ervaring gehad met zowel de kliniek, chirurg en operatie. Vanaf ik de kliniek binnenkwam direct een goed gevoel. Vriendelijk onthaal, warme sfeer en een hartelijk welkom door de chirurg. Tijdens het eerste gesprek zo op mijn gemak gesteld geweest en totaal niet het gevoel dat er geoordeeld werd. Nadien was mijn keuze rap gemaakt en heb ik de operatie ingepland. De operatie verliep zonder complicaties en de verpleging was super bij het ontwaken. Zo zorgzaam en vriendelijk en vooral geduldig. Geen puntje van kritiek mogelijk. Nu vier maanden verder voel ik me zo zelfzeker. De litteken zijn nu al praktisch onzichtbaar en ze voelen heel natuurlijk aan.
Joyce
Heel vriendelijk, toegankelijk, geruststellend! Ik ben 200% tevreden! Heel veel vertrouwen in de arts die enorm luistert en doet wat past zonder te overdrijven.
Annelies
Borstlift met borstimplantaten Gracieuze wals, een beetje aarzelend ging ik binnen maar dankzij de erg warme ontvangst van de verpleegkundigen en de duidelijke uitleg van de dokter over wat wel en niet kan was ik snel gerustgesteld. De anesthesist heeft me met veel zorg in slaap gedaan en ben na de operatie happy en gezond ontwaakt. Ik geniet nog elke dag van het resultaat, bedankt dokter Van Zele, dokter Merhai , VK Inge en Anke! Veel liefs Ghislaine
Ghislaine
Ondertussen 11 weken geleden door Dr. Verdonck een borstvergroting laten doen. Super tevreden over het resultaat. Super opvolging 24/24-7/7 beschikbaar waar ik op zondag eens gebruik heb van gemaakt. Alles met een glimlach. Op 8 weken al eens foto verzonden maar vergeten voor en na te posten waar velen onder jullie wel achter zoeken. Kijk met veel verwachting naar de zomer! Bedankt super team!
Dominique
Super ervaring gehad met zowel de kliniek, chirurg en operatie. Vanaf ik de kliniek binnenkwam direct een goed gevoel. Vriendelijk onthaal, warme sfeer en een hartelijk welkom door de chirurg. Tijdens het eerste gesprek zo op mijn gemak gesteld geweest en totaal niet het gevoel dat er geoordeeld werd. Nadien was mijn keuze rap gemaakt en heb ik de operatie ingepland. De operatie verliep zonder complicaties en de verpleging was super bij het ontwaken. Zo zorgzaam en vriendelijk en vooral geduldig. Geen puntje van kritiek mogelijk. Nu vier maanden verder voel ik me zo zelfzeker. De litteken zijn nu al praktisch onzichtbaar en ze voelen heel natuurlijk aan.
Joyce
Na 8 jaar twijfelen, nadenken en zoeken naar een goede kliniek, is het gebeurd. Eindelijk de stap gezet voor een borstvergroting te laten doen. Naar mijn mening dan ook door de beste kliniek van België. Verdonck kijkt echt naar wat gezond is, haalbaar is en in proportie is met je lichaam. Over het personeel kan ik ook alleen maar vol lof spreken, ze zijn super vriendelijk, behulpzaam en volgen na de operatie ook zeer goed op. Na jaren lang mezelf slecht gevoeld te hebben, minderwaardig en eerder een jonge dan een vrouw te voelen, kan ik eindelijk vol trots in de spiegel kijken en van ‘mezelf houden’. Bedankt aan heel BBC!
Cailtlin
Iedereen is hier enorm vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd en alles is vlot en perfect verlopen.
Enid
Zeer vriendelijke mensen zowel bij binnenkomst als bij het consult en de nazorg was gewoon perfect.
Marja
Zeer vriendelijk. Haren voelen sterker aan en vallen minder uit.
Anita
Heel tevreden.Super vriendelijke mensen.Staan altijd klaar om naar je te luisteren als je vragen hebt.TOP
Sylvia
Heel vriendelijk 10/10 Ben heel content met mijn haar !!
Wasini
Zeer tevreden van Dokter Verdonck! Ongeveer 4 maanden geleden een borstvergroting laten doen bij hem. Heel mooi resultaat, fantastisch! De zorg was ook dik in orde allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook na de ingreep voor het hersel de nodige begeleiding & ondersteuning gekregen😀 Dankjewel Belgian Beauty Clinic 🙏
Peggy


Maak een afspraak
Een afspraak bij Belgian Beauty Clinic is geheel vrijblijvend. Contacteer ons, en kom met een gerust hart eens langs. Onze specialisten luisteren naar jouw wensen en staan je graag bij met al je vragen.


Ervaringen
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank




