Ervaringen
Na 8 jaar twijfelen, nadenken en zoeken naar een goede kliniek, is het gebeurd. Eindelijk de stap gezet voor een borstvergroting te laten doen. Naar mijn mening dan ook door de beste kliniek van België. Verdonck kijkt echt naar wat gezond is, haalbaar is en in proportie is met je lichaam. Over het personeel kan ik ook alleen maar vol lof spreken, ze zijn super vriendelijk, behulpzaam en volgen na de operatie ook zeer goed op. Na jaren lang mezelf slecht gevoeld te hebben, minderwaardig en eerder een jonge dan een vrouw te voelen, kan ik eindelijk vol trots in de spiegel kijken en van ‘mezelf houden’. Bedankt aan heel BBC!
Cailtlin
Tijdens eerste consult heel duidelijke info. Mogelijkheid tot vragen. Dag van de operatie zeer goede begeleiding en super vriendelijk team !
Emily
Uitstekende, persoonlijke en deskundige aanpak doorheen het hele proces van elk lid van het team.
Laurence
Ik heb vorige jaar een borstlift en borstvergroting laten doen en ben heel blij met het resultaat heel goed beglijd ook en na behandeling ook heel goed en vriendelijk
Lindsay
Zeker niet twijfelen om op consult gesprek te komen, dan Ben je meteen overtuigd.
Jessica
Super tevreden nog beter dan ik verwacht had! Verdonck is een toparts en de verpleging is ook top
Jamaica
Persoonlijke, vriendelijke aanpak Goede opvolging achteraf Zeer nette en aangename kliniek waarbij men geen ziekenhuisgevoel heeft.
Laura
Super goede kliniek ! Je krijgt meer als voldoende info en de hulp is enorm goed. Ze staan ook altijd klaar als je vragen hebt.
Natacha
Ik ben hier met open armen ontvangen! Ik had hier het gevoel van in een wellness te zitten, beter kon het niet, een dikke 10 op 10!!! Dank u voor de goede zorgen!
Sharona
Na heel veel jaren pijn door te strakke bh's, wijde kleding en helemaal niet blij met me zelfbeeld. Ik zelf had geen klieren en weinig vetweefsel waardoor mijn bh altijd omhoog schoof. Heb ik na 3 kids en veel jaren twijfelen besloten voor een borstvergroting bij Belgian Beauty Clinic. Ben nu 6 mnd po en wat een fijne verpleegsters en dokter, je kan zelfs appen op zondag en de dokter belt je nog laat in de avond op om je gerust te stellen! Mijn zelfbeeld is helemaal veranderd en vind het nu heerlijk om te gaan zwemmen met mijn kinderen. Deze clinic is echt de beste
Diana
Van het begin tot het einde heel vriendelijk en deskundig ontvangen. Makkelijk bereikbaar bij vragen en super tevreden met het resultaat.
Anoniem
TOP KLINIEK Zeer tevreden, altijd vriendelijk en zeer deskundig. Aan de telefoon ook altijd super lief en vriendelijk, verpleegsters zijn echt lief. Dr verdonck weet echt waar hij mee bezig is, super vriendelijk.
Anoniem
Heb 2 jaar getwijfeld maar dokter verdonck heeft me op men gemak gesteld. Had een kleine A en wilde naturel geen opgezette borsten . Ben zo blij ermee hij heeft echt het juiste gedaan. Zeker niet twijfelen zoals ik gedaan heb maar doen . Dikke dank u wel dr verdock
Sofie
Zes weken geleden heb ik een liposuctie laten uitvoeren bij Dokter Danau en zijn team. Deze operatie heeft mijn leven veranderd. Mijn figuur is , na zes weken, al zodanig verbeterd, dat ik mezelf constant afvraag , waarom ik dit niet eerder heb laten doen !!! Ik bedank dokter Danau voor zijn professionaliteit en vriendelijkheid, dokter Merhai voor zijn professionaliteit en geruststellende woorden ( ik was zo bang voor de anesthesie) , de operatie verpleegkundigen en de recovery verpleegkundige Leen. Ik wil ook de Office dames bedenken, om mij telkens verder te helpen aan de telefoon en de dag van de ingreep zelf. Op 18 januari heb ik een final check up bij Dokter Danau. Ik ga die dag meteen ook een datum vastleggen voor mijn tweede ingreep !!! Dank u wel Belgian Beauty Clinic !
Ann
Vandaag voor een borstvergroting gegaan bij dr verdonck . Ik moet zeggen aangezien ik het resultaat nog niet kan zien door de tape ben ik zeker en vast al super tevreden . Ik werd goed ontvangen door het onthaal, super lieve mensen en qua hygiëne en verzorging zijn ze ook super ! Zeker een aanrader .
Charis
Zeer tevreden van Dokter Verdonck! Ongeveer 1 jaar geleden een borstvergroting laten doen bij hem. Heel mooi resultaat, voel er zeer gelukkig mee! De zorg was ook dik in orde allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Hier mijn voor en na foto!
Lisa
Na lang twijfelen de stap gezet voor een borstvergroting. Het is nog maar pril dat ik geopereerd ben maar ik had vanaf het begin een goed gevoel bij zowel de dokter als al het ander personeel. Ik ben dinsdag 2 weken Po en ik heb alleen maar lof over mijn chirurg dokter Verdonck. Helpt je bij je keuze laat zien wat mogelijk is, personeel super vriendelijk en helpt bij alles waar nodig is. Kan deze kliniek en dokter alleen maar aanraden☺
Kimberly W.
Sinds mijn borstvergroting kan ik eindelijk zonder tranen of lege handen een lingeriezaak uitwandelen ! Ook zeer tevreden van de behandeling en omgang van dokter Verdonck ! bedankt
Elien
Na de geboorte van mijn twee zoontjes, was ik enorm onzeker over mijn buik. Hij was niet dik, maar ik stoorde me toch aan dat beetje ‘lossere vel’ dat ik overgehouden had na mijn twee zwangerschappen. Omdat dokter Verdonk enkele jaren geleden ook mijn borsten onderhanden had genomen, besloot ik op consult te gaan bij de Belgian Beauty Clinic om mijn opties te bekijken. WAT EEN TOPPERS DAAR! Ik voelde me bij het binnen komen in de balie meteen thuis en na het eerlijke gesprek met dokter De Roeck besloot ik om de stap te zetten. Elk consult, de voorafgaande opvolging via mail ,de dag van de operatie, de moment voor de anesthesie in de operatiekamer, het ontwaken in de recovery en alle bezorgde telefoontjes die volgende na de grote dag, waren gevuld met lieve woorden en gemeende bezorgdheid. Stuk voor stuk mensen met passie en kennis voor hun job. Het is nu nog afwachten tot het resultaat maar dankzij de goede zorgen van deze kanjers ben ik er zeker van dat het prachtig zal worden! Dank jullie wel team BB,wat een toppers zijn jullie❤️
Stefanie
Zeer aangename ervaring, prima begeleiding op de dag zelf & goede nazorg.
Anoniem


Maak een afspraak
Een afspraak bij Belgian Beauty Clinic is geheel vrijblijvend. Contacteer ons, en kom met een gerust hart eens langs. Onze specialisten luisteren naar jouw wensen en staan je graag bij met al je vragen.


Ervaringen
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank




