Ervaringen
Ik ben super tevreden! Heel goede nazorg en goede uitleg gekregen van dr. Verdonck en de super verpleegsters! Top team!
Melissa
Na 8 jaar twijfelen, nadenken en zoeken naar een goede kliniek, is het gebeurd. Eindelijk de stap gezet voor een borstvergroting te laten doen. Naar mijn mening dan ook door de beste kliniek van België. Verdonck kijkt echt naar wat gezond is, haalbaar is en in proportie is met je lichaam. Over het personeel kan ik ook alleen maar vol lof spreken, ze zijn super vriendelijk, behulpzaam en volgen na de operatie ook zeer goed op. Na jaren lang mezelf slecht gevoeld te hebben, minderwaardig en eerder een jonge dan een vrouw te voelen, kan ik eindelijk vol trots in de spiegel kijken en van ‘mezelf houden’. Bedankt aan heel BBC!
Cailtlin
Ik ben hier met open armen ontvangen! Ik had hier het gevoel van in een wellness te zitten, beter kon het niet, een dikke 10 op 10!!! Dank u voor de goede zorgen!
Sharona
Vanaf mijn 14 jaar zei ik altijd tegen mijn mama: “Als mijn borsten zo klein blijven, ga ik op mijn 18 jaar een borstvergroting doen”. Zo gezegd, zo gedaan. Op 5 september 2022, ondertussen al een jaar geleden, heb ik het laten doen bij Dr. Verdonck. Na al die jaren altijd dikke push-up bh’s te dragen en me onzeker te voelen in een push-up bikini (die altijd naar boven schoof als de bikini nat werd), kan ik eindelijk zeggen dat ik me veel zelfzekerder voel. Het is heel natuurlijk gedaan & het past perfect bij mijn lichaamsbouw. Het is echt een investering geweest, waar ik tot de dag van vandaag nog geen seconde spijt van heb gehad. Heel erg bedankt Dr. Verdonck! Ook bedankt aan de hele kliniek voor zowel mezelf als mijn ouders op hun gemak te stellen🤍
Laura
Ik kan niet onschrijven hoe blij en dankbaar ik ben met mijn borsten. Ik ben vandaag 1 maand po en heel bang en onzeker, maar telkens weet de dokter mij gerust stellen dat alles inorden is en het er meer als goed uitziet voor maar zo kort te zijn, je kan dus altijd bij de kliniek en dokter verdonck terrecht, heerlijk rustgevend gevoel! Ik raad iedereen ook ten harte aan om hem als chirurg te kiezen voor natuurlijke prachtige borsten. Als ik hem ooit moet vervangen weet ik alvast waar ik meteen naar toe ga 🙏 Bedankt voor jullie gedult ek goede zorgen.
Vanessa
De opstart, de operatie zelf en nazorg verlopen perfect. De zorg die hier gegeven wordt, in alle aspecten, is zeer hoogstaand. Alle vragen worden duidelijk beantwoord, je kan ten alle tijden contact opnemen. Echt top!!!!
Marjan
Super tevreden nog beter dan ik verwacht had! Verdonck is een toparts en de verpleging is ook top
Jamaica
Hele vriendelijke mensen, super service en altijd bereikbaar. Bij operatie werd ik heel goed opgevolgd en iedereen was heel behulpzaam. Ik ben heel tevreden van het resultaat en kan de kliniek alleen maar aanraden.
Anoniem
Na lang twijfelen de stap gezet voor een borstvergroting. Het is nog maar pril dat ik geopereerd ben maar ik had vanaf het begin een goed gevoel bij zowel de dokter als al het ander personeel. Ik ben dinsdag 2 weken Po en ik heb alleen maar lof over mijn chirurg dokter Verdonck. Helpt je bij je keuze laat zien wat mogelijk is, personeel super vriendelijk en helpt bij alles waar nodig is. Kan deze kliniek en dokter alleen maar aanraden☺
Kimberly W.
Super ervaring gehad met zowel de kliniek, chirurg en operatie. Vanaf ik de kliniek binnenkwam direct een goed gevoel. Vriendelijk onthaal, warme sfeer en een hartelijk welkom door de chirurg. Tijdens het eerste gesprek zo op mijn gemak gesteld geweest en totaal niet het gevoel dat er geoordeeld werd. Nadien was mijn keuze rap gemaakt en heb ik de operatie ingepland. De operatie verliep zonder complicaties en de verpleging was super bij het ontwaken. Zo zorgzaam en vriendelijk en vooral geduldig. Geen puntje van kritiek mogelijk. Nu vier maanden verder voel ik me zo zelfzeker. De litteken zijn nu al praktisch onzichtbaar en ze voelen heel natuurlijk aan.
Joyce
TOP KLINIEK Zeer tevreden, altijd vriendelijk en zeer deskundig. Aan de telefoon ook altijd super lief en vriendelijk, verpleegsters zijn echt lief. Dr verdonck weet echt waar hij mee bezig is, super vriendelijk.
Anoniem
8 weken geleden een borstvergroting laten doen door Dr.Verdonck en wat een mooi resultaat nu al. Altijd heel onzeker geweest over mijn kleine boobs. Kijk al uit naar de zomer! Jullie hebben me zo veel zelfvertrouwen gegeven! Top team!
Dominique
Zeer vriendelijke mensen zowel bij binnenkomst als bij het consult en de nazorg was gewoon perfect.
Marja
Nu al zo tevreden over de Belgian Beauty Clinic. Heb zelf mijn resultaat nog niet gezien maar ik ben nu al zo tevreden met hoe alles is verlopen. Je kan iedereen dag en nacht bereiken als er iets is, de verpleegsters zijn super lief als ook de dokter ! Ben heel tevreden met mijn keuze van clinic
Dekeersgieter
Iedereen is hier enorm vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd en alles is vlot en perfect verlopen.
Enid
Ik heb heel lang getwijfeld om een borstvergroting te laten doen. In 2021 voor het eerst op consultatie geweest bij Dr. Verdonck en heb dit lang laten bezinken. Uiteindelijk toch de beslissing genomen en begin dit jaar de ingreep ondergaan. Dit was de beste beslissing die ik kon nemen, ik ben super tevreden met het resultaat! Het ziet er zo natuurlijk uit, niemand uit mijn omgeving (buiten mijn man) weet van deze ingreep af en niemand heeft er een opmerking over gemaakt. Dat wil zeggen dat Dr. Verdonck bekomen heeft wat ik wou. Een mooie cup, zonder dat het op valt dat het geen natuurlijke borsten zijn. Ook de nazorg was dik in orde en je kon voor elk probleem onmiddellijk met hun contact opnemen. Bedankt om mij gelukkig te maken!
Anoniem
Super ervaring gehad met zowel de kliniek, chirurg en operatie. Vanaf ik de kliniek binnenkwam direct een goed gevoel. Vriendelijk onthaal, warme sfeer en een hartelijk welkom door de chirurg. Tijdens het eerste gesprek zo op mijn gemak gesteld geweest en totaal niet het gevoel dat er geoordeeld werd. Nadien was mijn keuze rap gemaakt en heb ik de operatie ingepland. De operatie verliep zonder complicaties en de verpleging was super bij het ontwaken. Zo zorgzaam en vriendelijk en vooral geduldig. Geen puntje van kritiek mogelijk. Nu vier maanden verder voel ik me zo zelfzeker. De litteken zijn nu al praktisch onzichtbaar en ze voelen heel natuurlijk aan.
Joyce
Na jaren wikken en wegen kwam ik bij dokter Verdonck terecht om informatie in te winnen ivm een borstvergroting. Na 2 kinderen en borstvoeding wou ik geen overdreven verandering maar terug mooie volle borsten. Hij gaf me alle informatie die ik nodig had, geen vraag was te veel. 1 maand later heb ik door dokter Verdonck een borstvergroting met de Mia procedure laten uitvoeren en ik ben heel blij met het resultaat en de herstelperiode die heel wat minder pijnlijk en lang is dan met een klassieke ingreep. Ook na de ingreep staat altijd iemand klaar om je vragen en bezorgdheden te beantwoorden! Top chirurg & top team!
Liesbeth
Heb 2 jaar getwijfeld maar dokter verdonck heeft me op men gemak gesteld. Had een kleine A en wilde naturel geen opgezette borsten . Ben zo blij ermee hij heeft echt het juiste gedaan. Zeker niet twijfelen zoals ik gedaan heb maar doen . Dikke dank u wel dr verdock
Sofie
Top ervaring 🤩 Van het onthaal tot en met de nazorg heb ik me hier altijd enorm welkom gevoeld! Iedereen staat meteen voor je klaar indien je vragen hebt en er wordt echt naar jou noden geluisterd. Dankjewel!
Britt


Maak een afspraak
Een afspraak bij Belgian Beauty Clinic is geheel vrijblijvend. Contacteer ons, en kom met een gerust hart eens langs. Onze specialisten luisteren naar jouw wensen en staan je graag bij met al je vragen.


Ervaringen
Ik ben enorm tevreden over mijn recente MACS facelift en ooglidcorrectie, uitgevoerd door Dr. Vanschoonbeeck in Beauty Clinic Diest. Het team is zeer professioneel en vriendelijk. De kliniek is uiterst proper en heeft een moderne uitstraling. Ik waardeerde vooral de uitgebreide uitleg vooraf en dat de operatie in een geruststellende sfeer verliep. De opvolging is zeer goed en nauwkeurig. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen; ik ben zeer tevreden!
Frank




